Gammal som gatan, alltså, gatan som gjordes för 19 år sedan!

Datum: 2007-08-22 Tid: 14:56:34
God middag kära läsare! Kul att du tog dig tid denna soliga eftermiddag som antagligen snart kommer övergå i regn! (det gäller att vara långsiktig på ett positivt sätt)

Jag är en gammal man numera! Gammal som gatan! Eller a om gatan nu gjordes för en sisådär 19 år sedan.. men men, nu till nåt annat sålänge..

En tragisk historia som ägde rum förra söndagen
Jag sitter och kör slänggungan, solen skiner, alla barn är glada och vi ska ut på kvällen.
Beeeeeeeep!! ITT telefonen ringer. Patrik blir skrämd av nån anledning var han inte beredd på detta. Han vrider till armen och skall svara och DÅ!
PANG, BOOM, CRASH!!! ("mr cool")
Patriks mobiltelefon trillar i golvet. Hjärtat fortsätter pumpar svagt och Patrik försöker med återupplivningsförsök efter återupplivningsförsök.. men efter en timme konstateras det.
Samsung SGH-e 700 har lämnat oss.. -R.I.P- nallen


2 dagar senare kom min nya feta nalle, den e typ som en nallebjörn så cool den är! Så nu har ja tuffare mobil än dig! sådeså!

Vart var jag nu.. JO! 19 år gammal (880822) the day to be born! The day halva jävla sverige börjar skolan!
Jag kan säga att det var synd om mig då jag var liten, för jag var den ENDA som såg fram emot min födelsedag.
Å andra sidan gjorde det mitt sommarlov mycket längre för ni vet ju när man var liten så gick ju tiden så långsanmt innan man fyllde år.. å då blev mitt sommarlov längre.. eh.. eller?
Jag fick aldrig riktigt nån kläm på dedär..


Sign out // Patrik

Kommentarer
Postat av: Milla

du är så positiv! här har det solats hela dagen med 30 grader i skuggan

2007-08-22 @ 15:14:59
URL: http://millajo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback