"Glidarkillen"

Datum: 2007-11-24 Tid: 23:01:55

Stämmer det uttrycket verkligen in på mig? Har de på jobbet fått fel uppfattning om vem han kanske är eller är det bara nu mot vintertid? Är han samma person som i somras? Han verkar bitter? Han är liksom defekt. Har på nåt taskigt sätt kommit in i en deppig period i livet. Kan vara de tråkiga omständigheter vädret tillkallar, kan lika gärna vara motsatsen.
Vad det nu än kan vara har jag gått ner mig nu och känner att mkt i mitt liv bygger på motgångar. Jag ser det negativa i allt istället för det positiva vilket normalt är mer den pojk jag blivit uppfostrad till att vara. Defekt. Jag har även kommit på att omplaceringen jag fick i position på liseberg har gjort att jag har börjat misstrivas med mitt jobb.. utan att ens ge det en chans.

Hur som helst jag vet inte om jag pallar fler obekväma överaskningar mer. Saker som känns självklara är helt plöttsligt inte så längre. Folk som inte är nöjda, folk som tycker annorlunda. Och är står man, som ett fån och har inte fattat nånting? Borde jag anat? Vad händer nu?

Om man någon gång kännt att man att man har haft det svårt att trycka ner Patrik Glimberg, så gör ett nytt försök. Det kan hända att du lyckas. Jag är liksom, defekt.


Kommentarer
Postat av: Elisa

Tack för tipset, kanske är värt ett försök ändå..

2008-03-11 @ 23:22:01
Postat av: Jennifer

:(

2008-11-06 @ 15:48:40
URL: http://eightnine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback