Lugnt å skönt - galen och uppspelt!

Datum: 2008-04-06 Tid: 13:35:40
Helgen har varit lugn å skön. Jag har liksom kunnat slappna av, och det tycker jag är skönt!
Hade ju förvisso match igår, en match som slutade 1-1. Att jag inte gjorde det mål jag borde gjort förstår jag inte riktigt. Jag tror helt seriöst jag bara hade behövt en hundradel till på mig så hade den suttit.. men det är väl det som är charmen med fotboll.

Idag blire andra bullar! Blåvitt på hemmaplan mot örebro. Kan inte vara mer laddad!
Fotboll är ändå livet!

Nu ska jag skicka kläder till estland! Bradär, bradär!

Patrik

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Wohoo! du uppdaterade! :D
PUSS!
ps. fotboll är inte livet, Jag är ditt liv ;)

2008-04-06 @ 13:58:59
URL: http://ljuvligtunderbart.blogg.se
Postat av: Jennifer

tänkte du på någon speciell person jag kunde ta med eller? ;)

2008-04-06 @ 21:03:31
URL: http://ljuvligtunderbart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback