Tokyo police club

Datum: 2008-04-14 Tid: 13:26:05

hur kan han blogga vid denna tiden? Jobbar han inte? JAG ÄR SJUK! Det är liksom inte min grej. Det är ganska mycket som inte är min grej.. det vet de som känner mig. Men att vara sjuk är VERKLIGEN inte min grej.

Gottar mig dock med att lyssna igenom Tokyo Police Clubs nya och första platta. Förra EP:n har verkligen spelats mycket och detta har bara gjort mig gladare!
Nu är snart klockan 2 och jag skall köra bort till Hector, (som även han är sjuk idag) så skall vi käka lite gött å ta det lugnt! Såg ju fram emot fotbollsträningen idag (första på RIKTIGT gräs(!!!) men hälsan går kanske före - även fast det kanske inte är vad jag vill. 

Nu när ni sitter här å läser tycker jag ni skall gå in på www.myspace.com/moogband å lyssna in The moog, så blir er tillvaro lite gladare!

Sign out! image12


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Så får du inte träffa mig förrns du e frisk heller! :P

2008-04-14 @ 16:01:49
URL: http://ljuvligtunderbart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback