Tallin - Världens kanske SÄMSTA huvudstad - med en liten touch av jennifer

Datum: 2008-08-29 Tid: 01:07:47
Då sitter man här igen, ensam och trött. Carl moberg, jag vill ha dig i rummet men vi har fått skilja våra vägar.
Tallin - Världens kanske sämsta huvudstad är besökt och vi har konstaterat att maten är dyr men man får ju också jävligt lite. Ungeffär likabra som å gå fram till en tjej på krogen å säga; den e inte lång, men den e jävligt smal..
Kulturen i tallin, flickorna i tallin, maten i tallin och priserna i tallin är ungeffär som.. borås - Ganska mysiga, ganska fina, men ändå inte. Ne carl kom hit å sätt dig så köper vi några cheeseburgare å degar framför nån arabkanal med 80-tals musik. Jag byter hellre bort natten i tallin mot en natt med...jennifer

Jennifer. Ne ja tror inte du vet vem Jennifer e. Jag vet att jag förklarat henne tidigare men man kan gå djupare in på det.
Jennifer är den sortens tjej du vill ligga och lukta i håret på under tiden hon sover.
Jennifer är den person som kan göra så att du ler det första som händer när du vaknar.
Jennifer är det personen som kan få en på bra humör när man är helt nere.
Jennifer är den person som kan få dig från helt frustrerad när du inte förstår något och hon ändå lugnt och sansat kan tala en tillrätta.
Jennifer är tjejen som gillar chokladbollar.
Jennifer är tjejen som kan ge en massage i ryggen när man har ont och inte slutar förens smärtan är borta.

- Det är kanske just dessa anledningar eller några av de andra hundra du har som gör att jag är såpass lycklig över att just DU är min flickvän.


Sådär ja, gott folk. Gulligt va? Precis, det är sån jag är. ohnej han gjorde det inte, han gjorde det inte. Ett sånthär inlägg står emot ALLA mina principer. Allt gulligull via blogg,mail,sms och presentation är strängligen förbjudet då jag vanligtvis lever i det mer diskreta livet, där du inte skall visa så mkt känslor sålänge det inte handlar om personer man hatar/älskar som du vanligtvis inte känner, utan bara gillar för deras åsikter.
Denna gång kunde jag inte hålla mig..


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Äääääälskling!! Det var det finaste jag nånsin fått höra <3 du är underbar!

2008-08-29 @ 06:37:44
Postat av: johanna

haha, hemskt fin jämförelse med borås där

2008-08-30 @ 13:22:19
URL: http://trickyickylick.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Neeej, vi kämpar vidare ju! (K)

2008-09-24 @ 23:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback