Rollercoaster Tycoon

Datum: 2008-06-19 Tid: 02:46:59
Ett spel. Jag kände att jag behövde ha nåt lite småkul att göra de dagar jag inte jobbar på liseberg. Så varför inte ha min lilla nöjespark hemma? Tanken var god, men någon upptäckte visst detta och började själv spela. 

 -  Rikard har suttit vid min dator de senaste 2 DYGNEN konstant, och skrattat åt sina banor och kurvor. Nånstans varannan timme ropar han in mig i rummet för att visa upp sin nya bergbana och fråga vad jag tycker och tänker. (vi pratar ju väldigt mycket banor och attraktioner vanligtvis men nu gäller det nån form av databergbana) 
iaf. Han har blivit en nörd och jag har ingen dator å pilla på, för den har Rikard tagit - Min dator..

Gör dig lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback