Kom med mig så vinglar vi fram genom stan..

Datum: 2008-03-27 Tid: 18:33:47

Lasse Lindh, killen som bara kan skriva låtar i Ess.. är faktiskt ganska så jävla bra.
Försöker lyssna igenom hans nya platta men störs ganska mycket av att det ifrån lillasysterns rum dunkas någon gamla Peaches-låt som heter "Gå på discotek är det bästa jag vet.." vad är det med 15-16åringar och dålig musik?
Jag menar okej, vem är jag att döma om vad som är bra och vad som är dåligt men vafan.. "Gå på discotek är det bästa jag vet, det är ett väldans hålligång.. Gå på discotek är det bästa jag vet, vi dansar hela natten lång..." å andra sidan är ju det en bättre textrad än allt Per Gessle skrivit någonsin.. å Per Gessle, de gillar väl folk? eller? FYFAN!

Denna dagen kommer resultera i utgång. Ingen av mina standarplaner gick vägen. Antingen hörde man inte av nån, å sen skulle folk banga ur. Jag vet med ganska stor säkerhet dock.. att jag inte kommer att hamna på.. gretas idag.. Det blir nog sticky! Ses där gott folk!

// Patrik


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Det var inte meningen att inte svara!!

2008-03-27 @ 20:13:58
URL: http://ljuvligtunderbart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback