På uppdrag av johanna

Datum: 2008-03-11 Tid: 22:34:01
God middag!
Fan lever jag?! jag är lika chockad som ni! Jag borde bli bättre, jag skall bli bättre. tror jag.
Nytt liv.
Ny struktur.
Ny blogg (nästan iaf)

Sitter just nu och kollar på Inter - Liverpool och vi befinner oss i den 84e matchminuten. Spännande värre. Om de itne var så att inter måste göra 4 mål för att vinna.
Nyfikna på mitt liv? jag skiter iof om ni e eller inte, ni läser och jag skriver! Jag jobbar som, tro det eller ej numera som vikarierande lärare. Du läste rätt, det absolut sista jag trodde jaag skulle göra. Det absolut sista ja lovade mig att aldrig bli under låg-mellan och högstadie. Men nu förstår jag varför man är de, man är liksom boss!

Fotboll har jag börjat spela numed! I ramberget! Å matcher spelas det med! Nästa är nu på söndag mot Hälsö BK på heden kl 16. Hjärtligt välkomna! (vem vet ja kanske gör mål, jag lyckades ju med det sist på nåt underligt sätt!)
Kolla gärna in laget! Här är min sjukt mysiga spelarpress

Resten tar vi nästa gång! Nu är snart matchen slut och jag vill inte att ni skall mättas för mycket! Men släng gärna in en kommentar. Jag har kommit på att sånt gör en glad!

Sleep tight, good night!

Kommentarer
Postat av: izza

Godnatt min snuttepojk!

2008-03-11 @ 23:22:58
Postat av: Johanna

oh! goodie goodie, my boss! i like you blogging! :D

2008-03-13 @ 12:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback