Tråd-som-ligger-om-lott-shoppa

Datum: 2008-03-29 Tid: 17:43:53

Dagens inlägg kommer handla om nätshopping. Och nej, även om många av oss män tror och hoppas att det skall innebära en direktleverad låda innehållandes en polsk snygg städ/kokerska (fraktfritt givetvis) så har jag bara köpt mobiltillbehör.
Ett mobiltillbehör många nuförtiden skulle kalla för "handsfree". Alltså saknar den händer...
Pris hos elgiganten: 399:-
Pris hos min feta nätshopp: 150:-

Slutsats: Danskar ljuger!

Som ni säkert märkt har jag börjat blogga mer ofta. Men har efter lite tid kännt att kvalitén som min tidigare blogg stod för inte riktigt nås. Kvalitét före kvantitet brukar ringa bra i mina (ögon?!) men jag märker att ni hellre följer mig på mina dagliga turer istället för varje kvartal.. Å då blire så! Kanske är jag dum, kanske är jag finurlig. Hmm, ska vi slå på dum OCH finurlig? Snygg e ja iaf. ohyes! jajävlar!

Det ropas och tjoas där nere. Storasyster anlände precis och mor blir gammal som gatan. Det om man då tänker sig den gatan som lades för en sisådär exakt ca 48 år sedan, idag. Jag tror jag skall sätta mig vid matbordet håna min lillasyster och ge mig själv en bamsegrogg!

In i dimman! Ses snart igen!


Patrik Glimberg Ner på knä.


Kommentarer
Postat av: patrik.glimberg@öisare.svarja

MARKUS ALLBÄCK GÅR PÅ VATEEN SHALALALALALAL

2008-04-02 @ 20:12:48
Postat av: patrik.glimberg@öisare.svarja

MARKUS ALLBÄCK GÅR PÅ VATTEEN SHALALALALALAL

2008-04-02 @ 20:13:27
Postat av: Jennifer

Men blogga mer då!

2008-04-03 @ 19:25:41
URL: http://ljuvligtunderbart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback