FÖRLÅÅT!

Datum: 2008-05-06 Tid: 00:18:41

alla kära läsare för det ni missat! Jag har inte riktigt haft tid att sätta mig här. Det har väl hänt lite. Jag har flyttat på mig och bor nu i Haga. Välkomna hit! Liseberg har dragit igång igen och det med alla fester (och förfester).
Har vart en ganska intensiv början. Kastat ut fler än någonsin och olyckor med olika sorters anfall hos gäster.
Man kan säga att man räddat fler liv på 1 vecka än under hela mitt resterande liv.

Sitter just nu med Rikard vid min sida som lirar GTA 4 på sitt nyinköpta Xbox 360. Han har inte sagt ett ord på en timme så jag tror han gillar spelet. Fast nu ljög jag.. jag frågade honom förrut om han ville ha oboy å då svarade han kort men säkert; "eeehh.. mmhh"

Ne nu ska ja sätta mig å spela lite. Ja fick visst chansen!

Hörs!

image15
Hem ljuva hem..


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va gött att bo i haga! lyllo dig :)

2008-05-12 @ 22:45:45
URL: http://electrobo.blogspot.com
Postat av: Sandra

En fråga.. hur FAN fick du den lägenheten? Din lile fuskis. :P

2008-07-24 @ 11:35:27
URL: http://unoconcet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback