självklart!

Datum: 2008-05-09 Tid: 03:38:19
haft en mysig dag då jag gjort ganska mycket. Vart på stan och fikat med Bergman - samt spelat fotboll med Johan Dahl. Satt sen och chillade lite hos hans farsa i Härlanda. Även shoppat lite kläder. måste man göra även om man e pank för tillfället. Man får prioritera bort mindre viktiga saker som.. mat.

Iaf, dagen var strålande tills det precis slog mig. Jag glömde av den enda saken jag faktiskt SKULLE göra idag! Hämta upp en cykel jag skall få av min gode vän Hector. Kuk säger jag!

Sov gott!

image16
Anders Bergman - en händig man med passion för el-mätare

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du kommer ju hit o äter pizza ;)
Jag lovar att ta med mat till dig nästa gång jag hälsar på!

2008-05-09 @ 18:20:34
URL: http://ljuvligtunderbart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback